חוויית הבילוי החדשה של ישראל

שניה לפני שמתחם הקריוקי, מיאון דה מייק, הופך לרשת, קבלו ראיון עם ארבעת המופלאים, בעלי המקום, שייבאו ארצה את חוויית הבילוי החדשה של ישראל

"שלום, אני רוצה לבלות את הערב עם החברים שלי בניו יורק?"; "הי, האם אפשר לחגוג מסיבת יום הולדת עם המשפחה, בסוף השבוע בלונדון?"; "האם סלוניקי יהיה פנוי לאירוע חברה ב-15 בחודש?". כך מתחילות שיחות הטלפון שמתקבלות במשרדי מתחם הקריוקי, מיאון דה מייק (או באנגלית, Meon The Mic), חוויית הבילוי החדשה של ישראל.

כן, ככה זה בעידן של אחרי "אבודים בטוקיו"; בעידן של ציפיה לביקור הבא ברחוב מספר 33 במנהטן ניו יורק; בעידן של חוקים נגד מגפת הקריוקי בחצרות הבתים; עידן של 'תראו לי מישהו שעדיין לא הופיע בכוכב נולד / דה ווייס / אייל גולן קורא לך וכיוצב', או שעדיין לא השתתף באודישן לתוכנית ריאליטי (פעמיים)'. זהו עידן בו הדבר הבא פשוט מתבקש ולא ברור איך לא ייבאו אותו ארצה עד עכשיו. 

ההנאה המושלמת: אוחזים במקרופון ושרים
אבל חסל סדר תלונות, כי הוא כאן כבר שנה, בעיר רחובות, ובקרוב יוולד לו אח בעיר הגדולה, תל אביב. לכבוד חגיגות השנה הוחלט לעשות היכרות עם חוויית הבילוי החדשה, שאט-אט כובשת את הסצנה ולפגוש את הבעלים של המקום: עופר ינקוביץ', אמיר עדן, ארז רחמה, משה קוסטי – ארבעת המופלאים שייבאו את החוויה ארצה.

על מה המהומה? מדובר בתשתית שלמה, שעוטפת מכל הכיוונים ויוצרת את החוויה האולטימטיבית, שמזדקקת להנאה מושלמת ברגע בו עולים על הבמה, אוחזים במקרופון ו-ש-רים. החוויה אמנם מתחקה אחר חדרי הקריוקי הנפוצים ביפן, אך היא עברה תהליך ארוך ולא פשוט של התאמה לסגנון ולמאפיינים הישראליים.

מה ההדבל בין החוויה הישראלית לזו שניתן למצוא בחדרי קריוקי ביפן?
עדן: "להבדיל מחדרי קריוקי ברחבי העולם, חדרי הקריוקי של מיאון דה מייק מעוצבים באופן יוצא דופן, פחות קלסטרופוביים וכוללים במה. חדרי הקריוקי בחו"ל בדרך כלל קטנים יותר, שם יושבים ושרים מול מסך. אצלנו החדרים גדולים ומרווחים יותר, כי הקהל הישראלי אוהב לקום ולרקוד בשלב מסוים".

קוסטי: "יש לציין גם את התוכנה הייחודית והבלעדית של המקום. כל חדר מופעל על ידי טאבלט עליו הותקנה אפליקציה, שפיתחנו כמעין פרויקט סטארט אפ במסגרת היוזמה הזו. השימוש באפליקציה אינטואיטיבי וידידותי. היא מתאימה לשימוש מגיל 8 עד גיל 80 ומאפשרת לאורחים לנהל את המסיבה כולה בעצמם; היא מאפשרת לבחור שירים, לבנות רשימת שירים להשמעה ברקע או לריקודים, לשלוט בווליום, לקרוא למלצרים, לצלם תמונות ועוד". 

שרים למשפחה ולחברים
הכל התחיל בשנת 2002, כשינקוביץ' שהה ביפן לשנה ונחשף שם לחוויית הבילוי הלאומית, הקריוקי. ינקוביץ': "בערב הראשון בו רציתי לצאת ולבלות, כדי להכיר את חיי הלילה ביפן, מיד לקחו אותי לחדר קריוקי. עיקמתי פרצוף אבל החלטתי לנסות. ככל שהגעתי סקפטי יותר, כך החוויה היתה רבת עצמה. אני מאמין שרבים, שביקרו ביפן וחוו את החוויה בעצמם, חשבו לא פעם לייבא אותה לארץ. גם אני התחלתי לחשוב על זה, אבל באותה תקופה, אחרי שחזרתי ארצה, עדיין לא יכולתי להרים עסק כזה. התגלגלתי לסצנת חיי הלילה, אך הרעיון תמיד נשאר אצלי בראש. בשלב מסוים החלטתי שהגיע הזמן ללכת על זה; לעשות משהו שאני באמת טוב בו, בתחום הבילוי וחיי הלילה, ולהביא את הדבר הבא".

את שאר השותפים ליוזמה - קוסטי, עדן ורחמה - גייס ינקוביץ' בקלות. כל אחד מהם מקצועי ומנוסה בתחום אחר. כך כל אחד לקח על עצמו את האחריות על התחומים בהם הוא טוב ביותר: עדן מנהל את תחום המכירות והשיווק, רחמה מנהל את תחום הכספים, קוסטי מנהל את התחום הטכני (כולל פיתוח האפליקציה) וינקוביץ' הוא המנכ"ל והאחראי על ניהול התפעול ויחסי הציבור.

מה ההבדל בין מיאון דה מייק לערבי הקריוקי הנפוצים בארץ מזה כ-20 שנה?
ינקוביץ': "היה משהו שחסר בחוויית ערבי הקריוקי במועדונים. יש הבדל בין לשיר מול 200 אנשים שלא מכירים לבין לשיר בחדר פרטי מול אנשים שמכירים, באווירה אינטימית יותר. העובדה הזו היא ההבדל. בכל חדר במיאון דה מייק נהנים מפרטיות וכל אחד מהמשתתפים מבלה עם החברים והמכרים. זאת, להבדיל מערבי קריוקי הפתוחים לקהל הרחב, כשרבים מתקשים להתגבר על החששות ומוותרים על שירה מול קהל שמורכב ברובו מזרים".

אילו תגובות אתם מקבלים מהאורחים שמגיעים לבלות במקום?
עדן: "הרבה אנשים שמגיעים הנה מיד מכריזים בתחילת הערב שהם לא ישירו. אבל זה מתחיל כשהם מצטרפים לפזמון של שיר ששר החבר שלידם, משם ממשיך לזה שהם כבר מחזיקים את המקרופון ולא משחררים אותו כל הערב".

ינקוביץ': "החדר הופך למועדון קטן ופרטי של קבוצת החוגגים. אנשים מורידים נעליים, שרים, רוקדים ונהנים. מעבר למקום, לשירה, לאוכל ולסאונד, החיבור בין האנשים הוא שיוצר את החוויה ואת ההנאה".

לשיר Big in Japan בחדר ניו יורק
הצצה במפרט הטכני של המתחם החלומי מגלה, שהוא כולל בר, מטבח ו-5 חדרי קריוקי פרטיים למסיבות, אירועים, ימי הולדת ועוד. כל החדרים מאובזרים במערכות קריוקי מהמתקדמות בעולם:
רמקולים מקצועיים, מיקרופונים, מסכי led, מקרני HD, במה ותאורה חכמה. 

החדרים עוצבו בהשראת ערים בעולם: הקרנבלים החושניים והקצביים של ברזיל בחדר ריו דה ז'נרו (10 עד 20 איש), פריחות הדובדבן המסוריות ותרבות המנגה העתידנית של יפן בחדר טוקיו (10 עד 20 איש), הבריט-שיק הנונשלנטי של לונדון (15 עד 25 איש), האמפייר סטייט-אוף-מייד של ניו יורק (20 עד 30 איש) וחגיגות הטברנה הים תיכוניות של סלוניקי (עד 40 איש).

מעבר למערכות השמע ומערכות התאורה המתקדמות בעולם, שהותאמו באופן מיוחד והותקנו במקום; מעבר לעיצוב החדשני והמרהיב של כל חדר וחדר; מעבר לאקוסטיקה המושלמת, לאפליקציה המתוחכמת, לניהול השירות המקצועי והיעיל – ניכרת ההשקעה הבלתי מתפשרת של ארבעת השותפים, בכל פרט ופרט. כל זאת, כדי ליצור סביבה שתאפשר לבאי המקום את החוויה האולטימטיבית.

לרעבים: שיר & share 
את הקרדיט על העיצוב המפתיע של המקום יש לתת לקבוצת פורמולה דיזיין: ניב שני על האפיון והתכנון, לימור אסרף על העיצוב הגרפי והלוגו וירון בן אבי שעיצב את התאורה החכמה.
לרעבים כדאי לדעת שגם התפריט שמציעים במקום נבנה תוך מחשבה על העצמת החוויה. התפריט כולל בעיקר מנות גדולות למרכז שולחן, כאלה שאינן דורשות התמודדות עם סכין ומזלג ומכונות בעגת המקום, שיר & share . כך ניתן לנשנש, לשיר ולהישאר בלב החוויה.

היעד המוביל את ארבעת הבעלים של המקום הוא להפיץ את החוויה בכל הארץ, "כך שבכל עיר בארץ יפעל סניף של מיאון דה מייק, וכולם ישירו קריוקי", מוסיף ינקוביץ'.

לסיום, כמה זה עולה?
ינקוביץ': "התמחור הוא לפי חבילות. חבילה כוללת את עלות השכירות של החדר וכמות מסוימת של משקאות ואוכל. כך, לדוגמא, מחיר החבילה הבסיסית ביותר הוא 100 שקל לאדם, והיא כוללת את השכירות של החדר, שני משקאות ומנת שרינג אחת לכל 4 אנשים. המחיר לחבילה הכוללת שתיה ואוכל ללא הגבלה הוא 230 שקל".

מיאון דה מייק. אלי הורוביץ' 12, רחובות | 08-6422020 | meonthemic.co.il

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

הצעד הראשון להצלחה >>

פייסבוק עסקי

לא הגיע הזמן לעשות כסף מפייסבוק?
תן לנו לבנות לך דף עסקי בפייסבוק,
לנהל אותו ולחשוף את העסק שלך
לאלפי עיניים נוספות

הצעד הראשון להצלחה >>
בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את התקציב - אנחנו נביא
אותך לדף ראשון!

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

מאות לקוחות מרוצים לא טועים!
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך קדימה ולהביא אותך
לדף הראשון בגוגל

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים רספונסיבים

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין מערכת ניהול ועיצוב מרהיב
ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>