איך מפיקים תצוגת אופנה

תצוגת אופנה לא מסוקרת, אשר לא מייצרת איזה שהוא עניין תקשורתי וציבורי, לא שווה יותר מדי.

עליכם ליצור קשרים עם עיתונאים ועם אנשי יחסי ציבור ועסקים, על מנת להרחיב את השיח אודות האירוע ואודות המוצר.

תצוגת אופנה היא הזדמנות נהדרת עבור בעלי עסקים רבים לארגן אירוע גדול וייחודי, כאשר המוצר שלהם עומד במרכז האירוע - וכמובן גם בית העסק. תצוגת אופנה יכולה למנף את שם העסק ולהפוך אותו ליוקרתי יותר ולמוצלח יותר. 

בנוסף, תצוגות אופנה מזמינות סיקור של האירוע במגזינים של אופנה, מושכות ידוענים, אנשי עיתונות ובעלי עסקים נוספים שניתן לבצע איתם שיתופי פעולה, פרסומות ועוד. כיום הפקת אופנה יכולה לשווק עסקים בצורה מאוד יעילה, אשר יכולה להתבטא בהגדלת רווחים לטווח ארוך ולבניית מותג ושם מסחרי. מתוך מערך שיווקי מורכב ועמוק, תצוגות האופנה יוצקות תוכן חוויתי וחברתי, אשר יכול ליצור באז ולהפיץ את שם העסק והמוצר במעגלים מתפשטים באמצעי התקשורת הבין אישיים ובאמצעי התקשורת ההמוניים. הפקת כנסים בירושלים זה גידי ליס!

ישנם כמה אספקטים אשר צריכים להילקח בחשבון כאשר באים להפיק תצוגות אופנה. ישנה חשיבות מאוד גדולה מאוד בשמירה על אותם אספקטים, כיוון שהם יכולים להביא את תצוגת האופנה לאירוע מוצלח או כושל. אירוע אופנה הינו אירוע חברתי ומפגש אנושי בין אנשי מקצוע, חברים ורבים אחרים. על כן ישנה חשיבות גדולה ליצירת אווירה נעימה, מקבלת אשר מעמידה את המוצר והחברה באמצע האירוע וגם את האורחים שבאים לראות אותם.

הדבר הראשון שצריך לשקול ולבחון הוא התקציב העומד לרשותכם. האם התקציב מאפשר לכם להרים אירוע גדול וגרנדיוזי בו אתם יכולים להשתמש במגוון רחב של אמצעי שיווק? או שעליכם להקים דווקא אירוע קטן – אירוע בוטיק. אין כאן טוב ורע, אירוע קטן או אירוע גדול יכולים להיות יעילים ואיכותיים באותה מידה. השאלה היא שאלה אסטרטגית. התאימו את גודל ואופן האירוע בהתאם לתקציב ההפקה וכן בהתאם לגודל האירוע.

דבר שני, התאימו את גודל האירוע לגודל המותג או העסק. עסקים קטנים שרק עתה הגיחו לעולם לא תמיד צריכים לקפוץ גבוה ולהרים תצוגות אופנה גדולות והמוניות. רצוי להתחיל בתצוגות אופנה קטנות ונחמדות, ומשם להתחיל קשרים בין אישיים ולהתחיל לבנות שם ומותג. עסקים וותיקים בשוק, ורוצים למנף את שמם, יכולים להפיק אירועים גדולים ולייצר באז רציני.

אספקט שלישי וחשוב מאוד הוא ישיבת הפקה ובניית נרטיב לאירוע: ארגון ותיאום של כל הגורמים הלוקחים חלק בפעילות. יש לאסוף את גורמי ההפקה השונים ולתאם עמדות וצרכים מכל אחד. לאחר שבניתם איזה שהוא קונספט מסוים לתצוגת האופנה, גודל ונרטיב, אספו את כל הגורמים ודונו כיצד כל אחד יכול לתרום לאירוע.

יש לחלק תפקידים ולהסביר את רוח האירוע, על מנת שכל הגורמים ינתבו את עצמם בכיוון האירוע. בנוסף, במהלך ההכנות יש לאסוף את כל גורמי ההפקה ולבדוק שאכן התהליכים עובדים כמו שצריך.

תקשורת ויחסי ציבור. אל האספקט הזה צריך להתייחס באופן עמוק ודקדקני, משום שתצוגת אופנה לא מסוקרת, אשר לא מייצרת איזה שהוא עניין תקשורתי וציבורי לא שווה יותר מדי. עליכם ליצור קשרים עם עיתונאים ועם אנשי יחסי ציבור ועסקים על מנת להרחיב את השיח אודות האירוע ואודות המוצר. דבר זה יש לבצע מבעוד מועד, על מנת שהגורמים השונים יוכלו לפנות זמן ולהגיע לאירוע שלכם. כמו כן, הרשת צריכה לגעוש בבאז על האירוע. שווקו את האירוע באמצעי התקשורת השונים, הזמינו עיתונאים להכין כתבות מעניינות אודות המוצר ואודות האירוע ושתפו כמה שיותר אנשים על תצוגת האופנה שאתם מארגנים.

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

הצעד הראשון להצלחה >>

פייסבוק עסקי

לא הגיע הזמן לעשות כסף מפייסבוק?
תן לנו לבנות לך דף עסקי בפייסבוק,
לנהל אותו ולחשוף את העסק שלך
לאלפי עיניים נוספות

הצעד הראשון להצלחה >>
בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את התקציב - אנחנו נביא
אותך לדף ראשון!

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

מאות לקוחות מרוצים לא טועים!
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך קדימה ולהביא אותך
לדף הראשון בגוגל

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים רספונסיבים

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין מערכת ניהול ועיצוב מרהיב
ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>