איך בוחרים אמן לאירוע חברה

איך לאתר את האמן הנכון לאירוע חברה? הכתבה הבאה מפרטת את הצעדים הבסיסיים בדרך לבחירה הנכונה

הוחלט לקיים אירוע בחברה בה אתם עובדים והמשימה לאתר אמן מתאים, שיבדר את כו-לם, הוטלה עליכם. החול בשעון הולך ואוזל, אך אין לכם מושג איך בוחרים את האמן הנכון.

האם כדאי לבחור בזמר מפורסם שירקיד את כולם שעות ארוכות ושמחות, או אולי בסטנדאפיסט שיגרום לכל העובדים לבכות מצחוק? אולי כדאי לבחור במרצה שיחשוף את כל החבר'ה למחקר האחרון שגילה את הקשר בין צפיה במשחקי כדורגל להישגיות בעבודה? אולי במיסטיקאית שתגלה לכל אחד מתי יקודם או יקבל העלאה בשכר? או אולי פנטומימאי, נגן סקסופון, איש בלונים או רקדנית בטן?  

איך אפשר לבחור מבין אינספור האמנים הפועלים היום בארץ ומציעים שירותי בידור לאירועי חברה? השורות הבאות מפרטות את הצעדים הראשונים והבסיסיים בדרך לבחירה הנכונה; הבחירה שתהפוך אתכם לאהודים בחברה (לא כדאי לחשוב מה יקרה אם תבחרו לא נכון...). מתכון מעולה: חזה עוף ממולא אורז

שלב ראשון: מגבלה שהופכת ליתרון
במקרה של אירוע חברה, אחת המגבלות שהופכת ליתרון היא העובדה שיש תקציב מסוים לאירוע בכלל ולסעיף הבידור בפרט. כך, תוכלו ליצור רשימת אמנים רלוונטיים בהתאם לטווח המחירים ההולם את התקציב.

אחרי שהרשימה הצטמצמה למקטע מסוים על טווח המחירים, אפשר לעבור לשלב השני: יצירת רשימה ממוקדת של אמנים בתחום הרצוי מתוך ענף הבידור. האם מעוניינים באמן מתחום המוסיקה, מתחום  הסטנדאפ, התיאטרון, הריקוד או אולי מתחום האמנות אינטראקטיבית לסוגיה? 

השלב השני יצמצם את האפשרויות באופן משמעותי וימקד את החיפוש. כך למשל, אם ברור שהכוון הוא שילוב של אמן מתחום המוסיקה, כגון זמרת מפורסמת או אמן מתחום הסטנדאפ, כגון בדרן מוכשר וידוע, הרשימה העצומה תצטמצם פלאים למספר בודד של זמרות או לסטנדאפיסטים אחדים.

שלב שלישי: האופי המתאים  
את שני השלבים הראשונים ניתן לבצע באופן עצמאי, מהיר ויעיל באמצעות חיפושים במאגרי המידע הקיימים באינטרנט. השלב השלישי, שלב שיחות הטלפון, ידרוש זמן רב יותר (בהתאם למספר האמנים שברשימה), אך הוא נחוץ וחשוב. בשלב זה תוכלו לקבל יותר פרטים ולבדוק אם האמן אכן מתאים לאופי ולאווירת האירוע אותו אתם מעוניינים לקיים.

טיפ: מומלץ לבצע את החיפוש ואת שיחות הטלפון להזמנת האמן זמן רב ככל הניתן מראש. הרי ככל שהאמן מוכר וידוע יותר כך סביר להניח שלא יהיה פנוי בתאריך הרצוי. אם כן, כדאי לקחת בחשבון שגם אם ימצא האמן המתאים, אם הוא לא פנוי בתאריך בו אתם מקיימים את האירוע שלכם, העסקה לא תצא לפועל. 

אם הכל עובר בהצלחה
השלב השלישי צפוי לצמצם את הרשימה לשניים או שלושה אמנים, ויאפשר לעבור לשלב הרביעי ביתר קלות: השלב בו קובעים פגישות או ביקורי התרשמות. יוצרים קשר עם שני או שלושת האמנים שנותרו ברשימה ומבקשים להיפגש עימם או עם המנהל שלהם. במהלך הפגישה שואלים את כל השאלות, מבקשים לשוחח עם לקוחות אחרים כדי לקבל חוות דעת; ואם מעוניינים בכך, מבקשים להגיע לאירוע בו מופיע האמן, כדי להתרשם.

אם הכל עובר בהצלחה והאמן מתאים ועומד בציפיות, עוברים לשלב הבא: פגישת החתימה על ההסכם. בשלב זה חשוב לקרוא היטב את כל הסעיפים ולוודא שההסכם כולל פרטים, כגון משך המופע, מי מספק את הציוד לו זקוק האמן לצרכי המופע וכולי.

טיפ: חשוב לא לשלם את כל הסכום מראש ולסכם עם האמן או עם המנהל שלו, כי חצי מהתשלום (לפחות) יועבר רק בסוף המופע.

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

לעוד לקוחות >>

לקוחות נבחרים

להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
הבית שלנו | מתקני ג'ימבורי | 
קעקועים באילת | קייטרינג בדרום
ספקי מזון למסעדות

לעוד לקוחות >>
בואו נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בואו נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>